יום שני, 9 באפריל 2012

 מאמן כושר אישי- ושיטת הפילאטיס

בימינו שאנו עסוקים  כל כך במרוץ החיים ,איננו עוצרים לדקה וממהרים מדבר לדבר, דבר שיכול לגרום לאי איזון בין הנפש לגוף. שיטת הפילאטיס היא שיטה מצוינת לפתרון בעיה זו- וכך מושג האיזון בין הגוף לנפש.  שיטה זו אף אהודה ובמיוחד בקרב ציבור הנשים.

אמנם שיטה זו מצוינת לאיזון אך היא מעולה גם להשגת גוף חטוב וחזק. מטרתה של שיטה זו היא להאריך את שרירי הגוף ולשפר את היציבה של הגוף- כך מתחזק הגוף כולו. תרגילי הפילאטיס בנויים ממתיחות שהגוף איננו רגיל להם, כך השרירים מתארכים והגוף נשעה גמיש יותר.  

שיטה זו מיועדת אפילו לעצלנים שביננו מכיוון אין מאמץ פיזי ואינטנסיבי כגון ריצה או הרמת משקולות אלא מתיחות בלבד. את תרגילי הפילאטיס ניתן לבצע בכמה דרכים: פילאטיס מכשירים- אלו מיועדים למי שקשה לו לבצע את התרגילים או למתאמנים מתחילים, כך נשארים המתאמנים בתנוחה הרצויה. דרך אחרת לבצע את התרגילים היא ללא מכשירים- דרך זו מתאימה למי שכבר מתאמן קבוע ,למי שיש לו שליטה על גופו ואינו צריך את עזרתם של המכשירים.

ניתן לבצע את התרגילים עם המכשירים במכון הכושר ואף בבית. מי שרוצה להתעמל עם קבוצה מומלץ לו להתאמן במכון הכושר , לעומת זאת מי שרוצה להתאמן בבית בפרטיות  ובזמנו הפרטי יכול להתאמן בבית לבד – כמובן אם יש לו את המכשיר הדרוש ויש היכן למקם אותו.

כאשר הגעתם למסקנה והנכם מעוניינים להתאמן בבית, כדאי ואף מומלץ ביותר להתאמן עם מדריך כושר אישי כדי שהתוצאות תהיינה מדויקות, המאמן אף מעודד את המתאמן, ומכוון אותו אל התוצאה הרצויה. המאמן אף יכול לבנות למתאמן תכנית אוכל בריאה כדי לשמור על תזונה בריאה. כאשר יש מאמן אישי הוא יכול לתקן טעויות של המתעמל וכך יוכל למנוע נזקים. אם המתאמן רוצה בנוסף לעיצוב וחיזוק הגוף גם לשרוף שומנים ולשפר סיבולת לב ריאה, המדריך יוכל לשלב עם תרגילי הפילאטיס תרגילים המעלים את הדופק כמו ריצה וכולי.

לסיכום: אימון פילאטיס עם מכשירים או בלי מכשירים יביא אתכם אל התוצאה הרצויה – גוף חזק וחטוב.

 

http://www.daniellamallach.com/


http://daniel777.freeguide.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה