יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

פילאטיס - נווה אביבים, נווה דן, מעוז אביב, ראול וילברג

פילאטיס - נווה אביבים, נווה דן, מעוז אביב, ראול וילברג


מאת: דניאלה מלאך, נציגה בלעדית של "סטוט פילאלטיס" בישראל ומומחית לשיקום.

אתר הבית של דניאלה מלאך פילאטיס: http://www.daniellamallach.com/

כתבה חדשותית בנושא פילאטיס מאת דניאלה מלאך בערוץ 7: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/261848

כמומחית בשיקום, רבים מהמתאמנים שמגיעים אלי מבקשים רעיונות לחיזוק שרירי הזרוע לעבודה עצמית, כדי למנוע את המראה המדולדל עם השנים. במאמר זה, יתוארו שתי דרכים פשוטות וקלות ליישום לחיזוק וחיטוב, שיישומן בהחלט יכול לשפר את מראה הזרועות. 

לשם ביצוע התרגיל הראשון לחיזוק התלת ראשי זרועי, (ראו תמונה מצורפת) עימדו עם הגב אל הקיר במרחק של כ-20 ס"מ שילחו זרוע אחת לאחור , מרפק מיושר, עד שהזרת תיגע בקיר וכף היד תפנה אל הגוף. דיחפו את הקיר לאחור, כאילו הזרת מנסה להזיז אותו והקפידו על יישור המרפק בכל עת הדחיפה. ברגע שתחושו את שריר הזרוע האחורית מתגייס לפעולה, התחילו לפתח את כוח הדחיפה והעצימו את ההתנגדות המופעלת על השריר. החזיקו כך כ-6 שניות וחיזרו על הפעולה לפחות 6 פעמים בכל צד. באופן זה תוכלו להחליף כל תרגיל פילאטיס המטפח שריר זה. ניתן לבצע את התרגיל הזה כמה פעמים ביום. אופן הביצוע קל ואינו דורש מיקום מסויים, או הירתמות מיוחדת. פשוט מאוד למצוא קיר בכל מקום ולבצע את התרגיל ומשך התרגיל לוקח לא יותר מדקה וחצי עד שתי דקות. 

לחיזוק החלק הפנימי של הזרוע והחזה, עימדו עם הפנים לפינה של קיר. (ראו תמונה מצורפת). שילחו את הזרוע הימנית קדימה מקבילה לרצפה, בגובה הכתף עד שהאצבע המורה נוגעת בפינת הקיר ומוכנה לדחוף את הקיר שמאלה, כשכף היד  פונה כלפי הרצפה. התחילו ללחוץ עם שורש האצבע המורה שמאלה בעדינות, עד שתחושו את השכמה מגיבה ואת ראש הזרוע מתייצב בתוך המפרק. התוצאה תהיה מאוד נעימה ותחושו פתיחות בקדמת חגורת הכתפיים. . שרירי הזרוע הפנימית יגיבו מיד ויכנסו לפעולה ברורה עם שרירי החזה. גם תרגיל זה מדמה תרגיל פילאטיס על הריפורמר. החזיקו כ-6 שניות וחיזרו על הפעולה לפחות 6 חזרות. גם תרגיל זה אינו דורש היערכות מסויימת וניתן לבצעו בכל מקום. ניתן להעביר איתו את הזמן בהמתנה לתור כלשהו, תוך כדי שיחת טלפון, או בהחלטה יזומה להפסקה קצרה מעבודה בישיבה ממושכת. בהצלחה. 



נאות אפקה ב, נווה אביבים, נווה דן, מעוז אביב, ראול וילברג, פילאטיס, פילאטיס מכשירים, דניאלה מלאך, pilates, פילאטיס בהדר יוסף, רמת השרון, פנחס רוזן, תל ברוך, שדרות קק"ל, בני אפריים, דבורה הנביאה, רמת גן, אברהם שלונסקי, משה סנה, נווה אביבים, ראול וילברג 

חיזוק שרירי הזרוע פילאטיס - ב

חיזוק שרירי הזרוע פילאטיס - א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה